wtorek, października 8

Warmiński foto Esej

Brak komentarzy:
 
W pierwszym tygodniu października wybrałem się na Warmię odwiedzić rodzinę. Babcia wraz ze swoim chłopakiem mieszkają w malowniczo położonej pod olsztyńskiej miejscowości "Warkały", a w samym Olsztynie mieszka mój chrześniak z kuzynką oraz moja mama chrzestna. 

 Do jednego wora wrzucę podzielone czasowo zdjęcia o różnej tematyce. 
Wszystkie mają jednak wspólnego ducha jaki panuje w pięknej krainie warmińskiej. 
Polecam Wam te strony! Reklamy, które widzicie na banerach nie kłamią ;) 

 Temat 1 - Jezioro Ukiel, czyli krzywe.

Dotarłem do niego w drodze do Warkał w czwartek, było już po zmierzchu i zachwyciłem się pastelowym niebiem.


Temat 2 - Warkały, mroźny poranek.

Piątkowy poranek ubrany był w urokliwy szron połyskujący w pierwszych promieniach słońca.












Temat 3 - Kamyk

Ot taki kamyczek, piłem piwko i czytałem książkę, aż zachwyciłem się detalem skąpanym w promieniach zachodzącego słońca



a tutaj Czarek

Temat 4 - Garaż Mietka

Trochę sprzętu z garażowego stołu.





Temat 5 - Wycieczka nad Jezioro Bartąg

W sobotę wybrałem się na rowerową wycieczkę wraz z moim chrześniakiem. Uczyłem go robić zdjęcia i chłonęliśmy jesienne krajobrazy.















A tutaj Jeż. Jeż lubi whiskasa i mleko.

W niedzielę przyszło mi pożegnać Warmię i wrócić do domu. Smutno kiedy w przedziale rowerowym jedzie tylko jeden rumak. Latem jest ich więcej.

Brak komentarzy:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff