poniedziałek, maja 26

Wielka Woda

Brak komentarzy:
 

Od lat marzyłem o tym, żeby sfotografować wschód słońca w okolicach Strzelec Dolnych podczas powodzi. W tym roku wreszcie się zmobilizowałem i udało się wstać o 4 rano. Najwięcej wody było w okolicach Chełmszczonki i tam właśnie się udałem dzisiejszego ranka. Efekty mnie bardzo zadowoliły. Pewnie dlatego, że w ogóle udało mi się obudzić. Dawno minęły czasy kiedy bez marudzenia wstawałem na poranne plenery. Może teraz uda się powrócić do starych czasów?
















Najzabawniej się zrobiło, kiedy te dwa samochody próbowały przejechać przez pozostałości rozlewiska. Mieli szczęście, że woda szybko opada bo jeszcze wczoraj ten odcinek był nieprzejezdny. Dziś się udało.





Tak było jeszcze wczoraj. Podobno w sobotę nawet traktor miał problem z przejechaniem. 









Brak komentarzy:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff