wtorek, czerwca 25

Białystok - Wersal Północy

Brak komentarzy:
 
Ostatnio mniej mam okazji do podróżowania. Zająłem się więc odkurzaniem starych dawno zapomnianych zdjęć.Dzięki temu mogłem sobie uświadomić, że niektóre fotografie to niezła inspiracja do dokładniejszego poznania jakiegoś miejsca. Tak było kiedy znalazłem folder "09 Białystok-kapliczka"Są to zdjęcia ze świąt wielkanocnych spędzonych w tym mieście, a tytułowa kapliczka to cudo, które wypatrzyłem podczas drogi powrotnej do Bydgoszczy. 

Białystok zachwyca swoim historycznym aspektem. Barwnie kontrastują ze sobą Pałac Branickich i drewniana zabudowa starej części miasta. Warto przejść się główną ulicą miasta, która została w ostatnich latach wyremontowana i jest niezwykle reprezentatywna. Nad miastem góruje słynny kościół św. Rocha zbudowany w latach międzywojennych. 

Myślę, że warto pospacerować po tym mieście.
















Brak komentarzy:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff